2007. január 30., kedd

Blogspoetica



Válaszolni nehéz, de nem lehetetlen.
Az "Ignis Ardens" valójában lehetne egy (politikai-társadalmi) gondolatkísérlet eredménye is. Alakulóban.

Egyfajta új, Kísérleti Laboratórium, hatástanulmány.

A látszat csal: a provokáció szándékos.
Van, amikor az égre kell írni, vagy ahová lehet, a kommunikáció új terében akár.

Senki sem magának irogat, csak az a kérdés, mit.

Az írás kötelez.

De a felelősség mindenkié.

A hang változatlan, a kritika is.

Aki nem érzi, hogy változásra van szükség, az halott.

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ignacz, ez egy igen cizellalt valasz ara a kerdesre `ez is olyan anyazos lesz, mint a masik?`
Toma

Névtelen írta...

Haha, a magyar kozeleti mocsar fertojebol sikeresen atmentetted magad egy giga-multi nemzetkozi agymanipulatorhoz.
Mindenesetre gratulalok :-)

KGB

Ignis Ardens írta...

Valahova tartozni kell meg nekem is:))
Ld. erge.blogter.hu/?post_id=115900

Boda írta...

Nem, Toma, ez ilyen filozofikus lesz, de amint latom lesz benne szellemidezes is (Kiserleti Laboratorium).
Boda

Toma írta...

Ranezett vki erre az ergere? Mert en igen. Ez ipari meretekben jellemzo rad, Kunzler, betegre rohogtem magam.

Lehet, hogy beirok ennek a hanter csokanak, ne kimelje magat, fejtse ki bovebben.
De meg kell, hogy mondjam, hogy ez egy tulsagosan is easy round volt, mondhatnam, meltosagodon aluli.

Es kozben, mit talaltam neked, Boda? az indexelunk jobbras kommentedre:
azt nem tudom, hogy az UFI a jobbszelso, melyik agaval azonositja magat es azt sem Kunzler agymenesei meg kinek derengtek be, de erge baratunk feltett egy linket az UFIra.
Nekem nem volt gyomrom tovabb olvasni annal, hogy megalakult a magyar Hamasz, ehhez nekem gyer a tarstudszoc erdeklodesem.

Boda írta...

Kosz, Toma, nagyon tanulsagos kis oldal(ak).

Kunzler:
Ez a kommnetezes... ezektol tenyleg kiraz a hideg (meg amire emlekeztet).

Mondtad, hogy mostanaban tul sok szabadidod van, de ennyire? Ez nagyon beteg, komolyan mondom. Minek ebbe a kretenkedesbe belemenni? Minek erre reagalni? Hol van az a kozles, ami ezeknek ater? Hol van itt olyan kozles, ami barkinek ater? Ez nem kiserlet, hanem elveboncolas.

Erosodo onsorsrontok klubja erzesem van ezzel az egesszel kapcsolatban. Ertsd: Kunz megint magara (es rank? - szeretnem tudni, valojaban mit forgatsz a fejedben) szabaditja a vilagot...

Toma: remelem, csak vicc volt, es nem mesz bele te is ebbe. Megis mi az, amit meg nem tudsz? Hogy meddig mehetnek el? Barmeddig. Tapasztaltuk. Nekem csak a csuklomat vertek szilankokra.

Toma írta...

Bodo, te csak ne szarjál be, jól van? ne fossál már az ilyen zavart elméktől. A csuklód egyrészt nem erről szólt, masrészt tíz éve volt.

Névtelen írta...

Andris, sztem ez a blogdolog szuper, csinálsz nekem is?

nAAA, LÉGYSZI, LÉGYSZI, LÉGYSZIIII

kATACSAKEGYVAN

Névtelen írta...

Ja, Toma, es bODA csukloja meg azert volt, pont azert. Es nem mindenki volt kungfuorszagosifiakarhanyaik, vagy miafranc.

Kata (csakegyvan)

Ignis Ardens írta...

Hogy aztán arra is én írjak?

Úristen. Nők.

Ez is úgy kezdődött, hogy megállt előttem Angel azzal a tekintetével, aminek pontosan tudja, hogy nem tudok ellenállni (soha nem is tudtam). A kezében egy fecni: "Blog nekem?"

Kata, a válaszom: NEM.

Toma írta...

Kunczler, ne legyel mar taplo, gondold mar vegig, egy autentikus Kata-blog tele olyan elszolasokkal, mint az ongyilkos motoros vakond, vietnami ehezo menekult, alban patkanyzabalok, sivatagi kacsa, etc.
K.va jo.
Vizivadasz? Kicsiiit?

Toma írta...

Kata,
Ennek nem ez a terepe, ugyhogy csak annyit: NR klinikai eset volt, de nem hanter-kategoria, ezt sose vette volna be. Es az ideologiai maszlag kulonben is csak urugy volt, hogy kielhesse a szadizmusat.

Ignis Ardens írta...

Boda: nem azert irtam neki, mert azt kepzeltem, felfogja.


Toma:
NR nem egyszeruen beszamithatatlan volt, sztem komolyan gondolta, de ezt hagyjuk.