2007. május 3., csütörtök

Kedves passzív olvasók

Mióta a 140-es IQ és Én megoldottuk a látogatók számlálását a blogon azt tapasztalom, egyre többen jártok erre –

Külön köszönet ezért.

Még hálásabb tudnék lenni, ha meg is nyilvánulnátok olykor.

Lássuk az esetleges visszatartó erőket:

1. A kommentek elküldése – a látszat csal – végtelenül egyszerű, nem kell hozzá se emilcím, se anyád neve, se blogcím. Ha ugyanis nincs gugli account (az se egy ördöngősség) anonymusként is be lehet jelentkezni, aztán ha olyanja van valakinek, persze megoszthatja velem a fent felsorolt információkat vagy bármit, ami jól esik neki.

2. Szavazni még egyszerűbb. Ahhoz csak klikkelni kell a megfelelő mezőbe.

3. Sugárzó hülyeségem vagy intelligenciám némít el Benneteket. Ne tegye. Nyugodtan beszólhattok.

4. Ismeretlen terepen bizonytalanul érzitek Magatokat. Az élethez kell egy kis kakaó meg exhibicionizmus. Én se ismerlek Benneteket, csak írok itt a vakvilágba. De a blog állandó, visszatérő szereplőinek rövid bemutatását tervezem, ha addig el nem intéznek.

5. Le vagytok lassulva, tél vége, tavasz van. Ez elmúlik…

Egyszóval: olvassatok, szavazzatok, írjatok.

Pace

17 megjegyzés:

Toma írta...

Inkább a hülyeséged, Kunzler, maradjunk annyiban:))
Kit akarsz te bemutatni, vazze?

Névtelen írta...

Nagyon jó, tetszik. én is írtam már hasonlókat, de közel sem ilyen jól!
Az első mondatod a 140-es IQ-val különösen tetszik.
Ám ne feledjük, az igazi zseni azért én maradok! :)

Névtelen írta...

Bakura:
Azt hiszed viccel?:))

Ede

Névtelen írta...

Kedves Bakura, mi is ezért a visszafogott egójáért, kifinomult stílusáért, átgondolt mondatszerkesztéseiért - és ezért a semmitmondó dizájnért- kedveljük...

Egyébként már hogyne viccelne Ede, ha egyszer az IQ-ja alulról súrolja a 85-öst?

Tetszik, nem tudom, mire jó, meg minek, kinek, de tetszik.

De nem írok, mert nincs most erre (SE) időm. Majd.

Heumann

Névtelen írta...

Jelentem szavaztam,
és azt is látom, hogy a blog olvasóközönsége mély morális válságban van.

Heumann

Névtelen írta...

Haén egyszer kinyitom a számat!
Faludy

Ignis Ardens írta...

Bakura:
WELCOME,
zseniktől mindig jól esik az elismerés :-D

Ignis Ardens írta...

Heumann:

az 1985-ös 139-es szintet?
azóta csak fejlődöm

Névtelen írta...

Hahó mindenkikek,
szóval az van, hogy ma arra ébredtem, hogy tegnaptól átmentem álmunkanélküli szocmunkásból veszélyeztetett szocmunkásba, akinek a következő két hónapban tényleg semmi dolga sincs, mint internetezni, úgyhogy szét foglak benneteket kommentelni. hihi:))

Névtelen írta...

A bemuatkozás, jó ötlet. Már így is annyira bunkónak érzem magam ezen a világhálón, nem tehetek róla, nekem ilyen őszinteség-mániám van.

Névtelen írta...

HELP! csináltam egy blogot.
http://katacsakegyvan.blogspot.com/????

Névtelen írta...

Hova lesz igy a vilag, az ember leul a net ele a reggeli herbateajaval, aztan mire megnezte a leveleit azon kapja magat, hogy van ket uj ferge, egy trojai lova, meg egy blogja...

Ignacz: engem bemutathatsz, de ha barmi rosszat (ertsd: tul oszintet) irsz rolam, igerem, hogy harom hetig libafoszold lesz a blogod, varatlanul elougralo Zambo Jimmy kepekkel...

kgb

Névtelen írta...

(Ignacz: bocs hogy forumnak hasznalom a blogodat, tudom, hogy nem etikus, majd fizetek egy loket Jim Beamet karpotlasul)

Kata: oldd (oldasd? szegeny Kunzler) meg, hogy tudjak kommentelni a blogodra, elvbol nem vagyok hajlando regisztralni, meg nem szeretnek egy kis kgb blogot ;-)
(Tudtam en, hogy gyanus ez a gugli, nem lehet csak ugy konnyed kapcsolatba lepni vele, az affernak lesznek kovetkezmenyei)

kgb

Boda írta...

Köztünk maradjon, de ez a blog kezd úgy működni, mintha a hetihetes vagy valami gimnáziumi önképző klub különkiadása lenne. Kunzler bedob valamit, mi meg négyen-hatan lereagáljuk, és annyi. Sűrű, süket csend (tisztelet a kivételnek). Mivel az ilyen típusú húzásokban nagy rutinunk van ebben a Kompországban, én nem lepődtem meg.

Névtelen írta...

Haha, meg hogy "globalis falu"...

Aki ezt a kifejezest kitalalta, eleteben nem jart falun. Ott ugyanis a nepek nem csak hogy mindenkit ismernek, de szoktak pl beszelgetni is egymassal, meg ugy altalaban odafigyelnek a masikra.

Inkabb "globalis kirakat" vagy meg inkabb "globalis peepshow": mindenki lat mindenkit, de melyen kussol, csak sasol es huzza a nyakat befele.

Esetleg feldobhatja a blog olvasottsagat, ha ertekezel egy keveset a nemi eletedrol, az mindig bejon, ha el kell adni valamit ;-)

kgb

Névtelen írta...

Mit írhatnék, amit még nem tudtok?

Toma írta...

KGB, HA LEHET VAZZE, LEGKÖZELEBB NE ADJ NEKI ILYEN ZSENIÁLIS TANÁCSOKAT.
PLEASE.